dimarts, 28 de desembre del 2010

Un nou repte

¿Com hauria de ser la primera entrada d'un blog acabat de crear? Sincerament, ni ho sé ni m'importa. L'únic que sé és que em venia molt de gust estrenar un blog meu, tenir un lloc des d'on llençar a la immensitat de la xarxa els meus minúsculs pensaments. Compartir amb tothom qui ho vulgui les meves opinions sobre tot allò que passa, sovint massa ràpidament, al nostre voltant. D'aquí el títol ―encara provisional― d'«Una mirada tranquil·la».
I vull mirar el món tranquil·lament, perquè a dia d'avui, ningú té temps per a res, però hem d'aprendre a no tenir pressa (Punset dixit). Si volem saber quin hauria de ser el nostre horitzó futur, hem d'aprendre a veure el nostre present en perspectiva, conèixer-nos en totes les nostres dimensions ens ajudarà a millorar.
I m'agradaria fer-ho des d'una òptica catalana, social i humanista; sense tancar-me a res, però focalitzat en aquests tres grans àmbits. I, és clar, sense oblidar la política, que ―com deia Aristòtil― ho impregna tot.
Si us ve de gust, a mi m'agradaria que compartissiu el meu petit món d'idees i que en féssim una petita àgora.

Ara que ho penso, començo el blog el Dia dels Sants Innocents. No sé si això és un un senyal de bon o de mal averany. El temps ho dirà.
Això sí, ¡us prometo que no és una broma!

Benvinguts!

2 comentaris:

  1. M'agrada estrenar l'espai dels comentaris. Intentaré ser-hi present sempre que pugui, i recorda que em deus un "quinto" per parlar nen! Una abraçada i molta força!

    ResponElimina
  2. Molt bona idea crear un blog com aquest, el seguirem atentament! :) Salutacions Pau!!

    ResponElimina